プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語でなんというかしりたいですが、分かるかたいますか?お願いします。
(1)歩きながらたばこをすう。
(2)ペットの糞を道端にしてかたっけない。
(3)ばすの優先席に健常者が座る
です。

A 回答 (4件)

1. I walk while smoking.


2. I do not throw pet poop out on the street.
3. Non-handicapped people are sitting on the handicapped seats on the bus.
    • good
    • 0

1. Smoking while walking.


2. Droppings by pets uncleaned on the sidewalks.
3. Seats for handicappers taken by non-handicappers.
    • good
    • 1

(1)To smoke while walking.


(2)Not to clean own pet shits at the wayside.
(3)Healthy people sit in a priority seat in a bus.
    • good
    • 0

(1)Smoke while walking.


(2)The pet droppings do not clean up in the roadside.
(3)Healthy people sit in priority seats of the bus.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました。参考にさせていただきます。

お礼日時:2016/10/07 23:18

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!