電子書籍の厳選無料作品が豊富!

I am a second year student in junior high school. If I make a mistake, please tell me.
Today's school lunch was squid fly, rice, salad, milk and vegetable soup

Today. I mede sweet potato in home economics class.
Bud I should burn a little more it.
The friend said, "I want to it." he see a sweet potato.
Bud I don't gave he.
It's very delicious.I want to make it again.


今日の給食は イカフライ ライス サラダ 牛乳 野菜スープ
私は、今日家庭科の授業でスイートポテトを作りました。
しかし、もう少し焼いた方が良かったです。
出来上がったスイートポテトを友達が見て、欲しいと言っていました。
でも、上げませんでした。
とても美味しかったです。また作りたいです。

A 回答 (4件)

Proceed is the only way to succeed!



今日の給食もまたおいしそうなメニューですね。
いつも垂涎しながら読ませてもらっています。

>Bud I should burn a little more it.は、

But I should burn it a little more.

>The friend said, "I want to it." he see a sweet potato.

My friend saw my sweet potato and said, "I want this."

がよいでしょう。

>Bud I don't gave he.

It's very delicious.I want to make it again.

はまとめて、

But I didn't give it to him because it's very delicious.

I'd like to make it again.

また作ったら是非写真をアップしてくださいね。

頑張ってください。
    • good
    • 1

I am a second-year student in a junior high school. If I make a mistake in my writing, please let me know.



Today's school lunch was rice, salad, milk, fried squid, and vegetable soup.
fly ではなくて、fry です。"fried squid" は fry された squid という意味です。また、ものを羅列する際は短いものから長いものへの順に並べると読み易くすっきりします。

I made sweet potato in my home economics class today. It was a little undercooked. I should have cooked it a little more. My friend wanted some of my sweet potato when he saw it, but I didn't give him any. It was very delicious. I want to make some again.

burn は 燃やす、焦がすなどの意味なので不適当です。should より should have (~するべきだった)の方がいいです。

ちなみに、Mozilla Firefox のブラウザを使うとか、Yahoo! Mail、Gmail などのフリーメールの新規メール作成画面を使えば、お金をかけずに簡単にスペルチェックができます。投稿する前に少なくともスペルはチェックすべきと思います。
    • good
    • 0

失礼します、書き忘れてました。



look at を用いるといいと言いましたが、その文章では友達が言った、となっているのでlooked atにして時制を一致させてくださいね。
    • good
    • 0

こんにちは^^



まず、 I mede sweet potato in home economics class.
この文ですが、medeではなくmadeですね。あとはhomeの前にmyをつけましょう。

Bud I should burn a little more it.
この文については、BudからButに。itはburnの後ろに持ってきましょう。

The friend said, "I want to it." he see a sweet potato.
この文はまず、heの前に接続詞whenをつけてください。
さらに、seeは自然に目に入る感じなので、look at を用いるといいでしょう。三単元のSを忘れないように。

Bud I don't gave he.
この文もBudからButへ。gaveの後にheは来ませんし、過去形にするのはdon'tであってgiveではありませんので、I didn't give him it.かI didn't give it to him.にしましょう。

全体的に過去ですので、It's very delicious.これもIt wasがいいと思います。

以上です。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!